Wish & Desire : κάνει τον ιδανικό γάμο πραγματικότητα

Η Wish & Desire οργανώνει κάθε εκδήλωση με πρωτοτυπία, λεπτομέρεια και προσωπική αντιμετώπιση, δ ι ε υ κ ο λ ύ ν ο ν τ α ς τους πελάτες της να ανταπεξέλθουν στους γρήγορους ρυθμούς της εποχής μας και να εξοικονομήσουν χρόνο και χρήμα.

 

1) Μιλήστε μας για την wish & desire…
Η Wish & Desire ιδρύθηκε το 2006.  Ξεκίνησε, ειδικευόμενη καθαρά στην παροχή υπηρεσιών στον τομέα οργάνωσης εκδηλώσεων κάθε είδους, όπως:  γάμος, βάπτιση,
θεματικά parties, γιορτές, επαγγελματικές εκδηλώσεις, οργανώνοντας κάθε εκδήλωση με πρωτοτυπία, λεπτομέρεια και προσωπική αντιμετώπιση, διευκολύνοντας τους πελάτες της να ανταπεξέλθουν στους γρήγορους ρυθμούς της εποχής μας και να εξοικονομήσουν χρόνο και χρήμα.  Στη συνέχεια επεκτάθηκε δημιουργόντας σειρές από μπομπονιέρες και προσκλητήρια, αποκλειστικά σχεδιασμένες από την Wish & Desire. Όλα τα κομμάτια της σειράς είναι χειροποίητες δημιουργίες εμπνευσμένες από φαντασία και μεράκι και συνδυάζουν ιδιαίτερα υφάσματα, τούλια, οργάντζες, ταφτάδες και κομψά διακοσμητικά.  Τα σχέδια φτιάχνονται αποκλειστικά από το γραφείο και δεν δίδονται σε εξωτερικά καταστήματα, ενώ είναι πολλές οι φορές που δημιουργούμε εξ’αρχής custom made προσκλητήρια και μπομπονιέρες για κάθε πελάτη μας.  Το αγοραστικό κοινό έχει την δυνατότητα να προμηθευτεί αυτές τις δημιουργίες της Wish & Desire (μπομπονιέρες & προσκλητήρια) ανεξάρτητα από την παροχή υπηρεσιών οργάνωσης. Τέλος αναλαμβάνει κάθε είδους στολισμό και διακόσμηση, χρησιμοποιώντας λουλούδια, υφάσματα, φανάρια και πολλά άλλα διακοσμητικά στοιχεία.

2)Πέραν του γάμου, απευθύνεστε και σε άλλες περιστάσεις;
Η Wish & Desire ειδικεύεται στην παροχή υπηρεσιών στον τομέα οργάνωσης εκδηλώσεων κάθε είδους, όπως:  γάμος, βάπτιση,  θεματικά parties, γιορτές, επαγγελματικές εκδηλώσεις, κλπ.  Βασικό είναι το μέγεθος κάθε event.  Δηλαδή ένα πάρτυ στο σπίτι μας με 30 άτομα δεν θεωρώ πως απαιτεί ιδιαίτερη οργάνωση.  Εξ’άλλου κάτι τέτοιο δεν θα συνέφερε οικονομικά και τον πελάτη.  Όσο μεγαλύτερος ο όγκος ενός event, τόσο και μεγαλύτερη και η ανάγκη ενός υπεύθυνους οργάνωσης.

3)Στην οικονομική κρίση που διανύουμε, προτείνετε κάποια πακέτα προσφορών ή προσιτές τιμές;
Πακέτα δεν υπάρχουν γιατί κάθε γάμος είναι διαφορετικός και έχει τελείως διαφορετικές ανάγκες.  Εμείς προσαρμοζόμαστε σε αυτό που θέλει ο πελάτης.  Συζητώντας τις παραμέτρους του κάθε γάμου, όπως τον αριθμό των ατόμων, την τοποθεσία πραγματοποίησης της δεξίωσης, το ενδεχόμενο καλεσμένων από επαρχία ή εξωτερικό, κλπ, μαζί με το ζευγάρι αποφασίζουμε τι ανάγκες μπορούμε εμείς να καλύψουμε.

4)Πόσο καιρό πριν πρέπει να έρθουν σε επαφή μαζί σας οι ενδιαφερόμενοι;
Για το κομμάτι της παροχής υπηρεσιών οργάνωσης γάμου ή βάφτισης, που θα ακολουθείται από δεξίωση σε κάποιον ενοικιαζόμενο χώρο, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να έρχονται σε επαφή τουλάχιστον 1 χρόνο πριν από την ημερομηνία της εκδήλωσης.  Μπορεί να θεωρηθεί πολύ νωρίς από κάποιους αλλά αν σκεφτούμε πως τα Σαββατοκύριακα κάθε μήνα είναι 4 και πως οι περισσότερες εκδηλώσεις λαμβάνουν χώρα από μέσα Μαϊου έως Ιούλιο και από Σεπτέμβριο έως μέσα Οκτωβρίου, τότε θα αντιληφθεί ότι οι διαθέσιμες ημερομηνίες είναι πολύ λίγες.  Σε περίπτωση που η εκδήλωση πραγματοποιηθεί σε κάποιο χώρος προσωπικό που ανήκει στον ενδιαφερόμενο, τότε 7-8 μήνες πριν είναι καλά.  Για το δεύτερο κομμάτι του γραφείου που είναι η μπομπονιέρα, το προσκλητήριο και ο στολισμός θα πρέπει να έρχονται σε επαφή περίπου 4 με 2 μήνες πριν.  Το ιδανικό είναι οι 4 μήνες, προκειμένουν να έχουν την πολυτέλεια επιλογής και το περιθώριο σκέψης όλων των εναλλακτικών περιπτώσεων.  Επίσης όσο πιο νωρίς γίνει μία παραγγελία τόσο μεγαλύτερο περιθώριο αναμονής έχουμε σε περίπτωση που κάποιο από τα υλικά χρειαστεί ειδική παραγγελία.

5)Τι μπορείτε να προσφέρετε στο μελλόνυμφο ζευγάρι;
Στην W&D δουλεύουμε με θετική ενέργεια, εξατομικευμένη προσέγγιση και σωστή αξιοποίηση του χρόνου των πελατών μας. Έχοντας πάντα κατά νου πρωτότυπο concept και σχεδιάζοντας με λεπτομέρεια καταφέρνουμε να πετυχαίνουμε την τέλεια οργάνωση κάθε είδους.  Όλες οι κουραστικές και χρονοβόρες διαδικασίες, αποτελούν κομμάτι των δικών μας υπηρεσιών:

  • σχεδιασμός & οργάνωση στο οικονομικό πλαίσιο των ενδιαφερόμενων
  • έρευνα αγοράς & σωστή επιλογή κατάλληλων προμηθευτών (catering,χώροι…)
  • εξασφάλιση ιδανικής σχέσης ποιότητας – κόστους για όλες τις συμφωνίες.
  • επίβλεψη & συντονισμός της ημέρας και όλων των προηγούμενων σταδίων.

Αναλυτικά:
1.       Διεκπαιρέωση διαδικασίας έκδοσης Αδειών γάμου, Πιστοποιητικών αγαμίας και αναγγελίας γάμου, καθώς επίσης και όποιες άλλες απαραίτητες διαδικασίες απαιτούνται κατά περίπτωση (επικύρωση Αρχιεπισκοπής, κλπ).
2.       Επιλογή και σχεδιασμός συνολικής εικόνας (concept) γάμου, λαμβάνοντας πάντα υπόψη μας τις προτιμήσεις σας, το προσωπικό σας στυλ, την επιθυμητή ατμόσφαιρα και το οικονομικό σας πλαίσιο.
3.       Εξεύρεση κατάλληλης Εκκλησίας και Χώρου Δεξίωσης ανάλογα με τις προτιμήσεις σας, τα άτομα και το budget σας.
4.       Καθορισμός χρωμάτων και ειδών λουλουδιών για το στολισμό εκκλησίας, αυτοκινήτου και δημιουργίας πρωτότυπης νυφικής ανθοδέσμης.
5.       Διακόσμηση και αισθητική επιμέλεια χώρου δεξίωσης.
6.       Δημιουργία custom-made προσκλητηρίων καθώς και ευχαριστήριων καρτών.
7.       Μπομπονιέρες και αναμνηστικά δώρα καλεσμένων.
8.       Δώρα κουμπάρων
9.       Στέφανα πρωτότυπων σχεδίων
10.   Μεταφορά νύφης με πολυτελές αυτοκίνητο ή άμαξα ή ό,τι άλλο επιθυμεί.
11.   Βιντεοσκόπηση & φωτογράφηση προετοιμασίας νύφης & γαμπρού, γαμήλιας τελετής και δεξίωσης.
12.   Τακτοποίηση και ταξινόμηση γαμήλιων φωτογραφιών σε album και εγγραφή dvd’s της γαμήλας τελετής σε ανάλογες ειδικές θήκες.
13.   Μουσική κάλυψη δεξίωσης με τους πιο ενημερωμένους dj’s, ορχηστρών, ζωντανής μουσικής κλπ.
14.   Οπτικοακουστική κάλυψη, ειδικός φωτισμός, παροχή projectors και όποιον άλλο απαραίτητο τεχνολογικό εξοπλισμό.
15.   Τεχνική υποστήριξη (θερμάστρες, ομπρέλες, πίστες, ειδικές κατασκευές, κλπ.).
16.   Υπέροχα shows με την παροχή ειδικών εφέ (κομφετί, μπαλόνια, πυροτεχνήματα, κλπ.)
17.   Προτάσεις για την επιλογή πρωτότυπου και αισθητικά άψογου νυφικού φορέματος.
18.   Προτάσεις για το συνολικό styling της νύφης (νυφικό μακιγιάζ, χτένισμα, περιποίηση προσώπου και σώματος, αξεσουάρ, κλπ.).
19.   Ενδυμασία νύφης μετά το γάμο, σε περίπτωση αλλαγής νυφικού σε βραδινό φόρεμα.
20.   Επιμέλεια όμοιας ενδυμασίας παρανύμφων.
21.   Γαμπριάτικη ενδυμασία
22.   Επιλογή κατάλληλων νυφικών και γαμπριάτικων παπουτσιών.
23.   Επιλογή βερών.
24.   Σύνταξη λίστας προσκεκλημένων και διαμόρφωση χώρου.
25.   Ταξιθέτηση προσκεκλημένων στα ανάλογα τραπέζια.
26.   Εξύπηρέτηση parking αυτοκινήτων από έμπειρους παρκαδόρους.
27.   Αποστολή προσκλητηρίων.
28.   Επιβεβαίωση λήψης προσκλητηρίων και επιβεβαίωση παρουσίας των προσκεκλημένων.
29.   Αποστολή ευχαριστήριων καρτών και επιβεβαίωση λήψης τους.
30.   Μεταφορά και διαμονή προσκεκλημένων εκτός Αττικής.
31.   Επιμέλεια για τις λίστες γάμου και συνεννόηση με τα διάφορα καταστήματα για την παραλαβή και παράδοση των δώρων.
32.   Παραλαβή δώρων από την εκκλησία.
33.   Κράτηση μαθημάτων χωρού για τον πρώτο χωρό του ζεύγους και γενικότερα διαφόρων άλλων χωρών.
34.   Ψυχαγωγία παιδιών με clowns και ειδικά happenings.
35.   Ειδική μέριμνα πρόσβασης για άτομα με ειδικές ανάγκες (εφ’ όσον έχουμε ενημερωθεί).
36.   Διαχείρηση γαμήλιου προϋπολογισμού.
37.   Ενημέρωσή σας για απαραίτητες ενέργειες που πρέπει να γίνουν μετά το γάμο.
38.   Συντονισμός και Επίβλεψη ημέρας από το πρωί έως το βράδι.
39.   Επιλογή νυφικής σουίτας.
40.   Πρόταση γαμήλιου ταξιδιού.

6)Δώστε μας ένα καλό λόγο να απευθυνθούν οι μελλόνυμφοι σε γραφείο οργάνωσης γάμου και δε στο δικό σας..
1.       Κατ’αρχάς κερδίζετε χρόνο.  Οι περισσότερες γυναίκες δουλεύουν σε αντίθεση με πριν.  Ο διοργανωτής γλυτώνει πολύ χρόνο.  Ο μέσος όρος που χρειάζεται να διαθέσεις για την διοργάνωση είναι 200 ώρες.  Ένας καλός διοργανωτής θα σας γλιτώσει χρόνο και ενέργεια γιατί θα βρει τους κατάληλους προμηθευτές, σκέφτεται τις λεπτομέρειες γιατί το έχει ξανακάνει και ξέρει και προτείνει δημιουργικές ιδέες για να γίνει ένας εξαιρετικός γάμος.
2.       Γλυτώνετε χρήματα.  Ένα βασικό σημείο από το οποίο εξοικονομούμε χρήματα στο ζευγάρι, είναι από την επιβεβαίωση την καλεσμένων.  Μία βδομάδα τουλάχιστον πριν τον γάμο το catering ζητάει να έχει το καινούργιο minimum αριθμού καλεσμένων με βάση το οποίο και θα χρεωθεί το ζευγάρι.  Αν πούνε μεγαλύτερο αριθμό από αυτόν που θα έρθει, θα πληρώσουνε τον αρχικά δηλωθέντα αριθμό, οπότε καταλαβαίνεται πως εκτός από εξοικονόμηση χρόνο, εξασφαλίζουμε και εξοικονόμηση χρημάτων στο ζευγάρι αφού με τον ακριβή αριθμό προσκεκλημένων δεν πληρώνουν παραπάνω χρήματα χωρίς λόγο.  Για παράδειγμα αν κάθε άτομο στοιχίζει ? 60 και δεν παρευρεθούν τα 50, η εξοικονόμηση είναι ? 3.000.  Είναι αστείο αν σκεφτείς πως αυτό το ποσό είναι πολύ πιο πάνω και από την αμοιβή του γραφείου μας.  Είναι η απόλυτη απόσβεση της αμοιβής μας και ακόμα παραπάνω κέρδους.  Επίσης, δημιουργούμε ένα budget από το οποίο δεν παρεκλείνουμε. Τέλος, λειτουργούμε και ως σύμβουλοι τιμών γιατί γνωρίζουμε πολύ καλά την αγορά και αρκετές φορές πετυχαίνουμε καλύτερες τιμές.
3.       Σώζει σχέσεις. Οι γάμοι είναι αγχωτικοί. Μπορεί να εμπλακεί πεθερά, κουνιάδες, ακόμα και η ίδια η μαμά και να είναι η νύφη στη μέση.  Ο διοργανωτής ξέρει πως να αποφευχθούν αυτές οι διαφονίες και οι άβολες καταστάσεις.  Είναι το άτομο που λές…… η «διοργανώτριά μου».
4.       Προσφέρει συμβουλές γιατί ξέρει την αγορά.  Το γραφείο μας έχει διοργανώσει πολλούς γάμους και έχει το “know how” .  Γνωρίζει τις κακοτοπιές, κακές συνεργασίες, μη συνενοήσημους προμηθευτές, κλπ.  Προτείνει προμηθευτές συγκεκριμένους και δοκιμασμένους, αλλά η τελική απόφαση είναι πάντα του ζευγαριού.
5.       Λειτουργεί σαν “go to person”.  Οι προμηθευτές δεν ενοχλούν το ζευγάρι. Υπάρχουν περίπου 15 κατηγορίες προμηθευτών που θα πρέπει να συνεννοείται το ζευγάρι και αν το συνδυάσετε με όλους τους καλεσμένους και τους στενούς συγγενείς καταλαβαίνετε ότι είναι πολύς κόσμος με συνεχής ερωτήσεις, ανησυχίες κλπ.  Όταν υπάρχει ο υπεύθυνος, το ζευγάρι λέει απλά, μιλήστε με την διοργανώτριά μας.
6.       Δημιουργούμε ένα πρόγραμμα και ένα χρονοδιάγραμμα ημέρας.  Κάθε αντικείμενο έχει τον κατάλληλο χρόνο που πρέπει να γίνει.  Υπάρχουν πολλά που πρέπει να φροντιστούν και είναι λίγο συγκεχιμένα στο μυαλό του ζευγαριού και χάνουν την σειρά κλπ.  Εμείς λοιπόν έχουμε λεπτομερές πρόγραμμα που τους οδηγώ και όλα γίνοναι στην ώρα τους. Εννοείται ότι όσο πιο νωρίς ολοκληρώνουμε κάθε αντικείμενο τόσο καλύτερα.
7.       Μπορούμε να διαχειριστούμε πιο εύκολα μια κρίση.  Είναι ένα μεγάλο γεγονός και μπορεί να προκύψουν διάφορα απρόβλεπτα γεγονότα, που ένας επαγγελματίας μπορεί να χειριστεί πολύ καλύτερα.
8.       Μειώνουμε το στρες και αυξάνουμε τη διασκέδαση.  Όλες οι έννοιες είναι πάνω μας και εσείς απολαμβάνετε την ημέρα όπως οι καλεσμένοι σας.  Όταν η νύφη ετοιμάζεται στον σπίτι της, δεν χτυπάει το τηλέφωνο κάθε τόσο για να την ρωτήσουνε λεπτεομέρεις ή να την πληροφορήσουνε πως κάτι δεν πάει καλά.  Το όνειρο γίνεται πραγματικότητα και το ζευγάρι απλά απολαμβάνει!!
9.       Μπορούμε και εξυπηρετούμε με επιτυχία όλους τους προσκεκλημένους κάνοντας τους να νιώθουν πραγματικά άνετα και ευχάριστα, αντιμετωπίζοντας ταυτόχρονα κάθε ιδιαιτερότητα (π.χ. διευκόλυνση ατόμων με ειδικές ανάγκες με καροτσάκι, ειδικές ράμπες, εύκολο σημείο πρόσβασης σε χώρους υγιεινής, κλπ, ηλιωμένους, ζευγάρια με μικρά  παιδιά, καλεσμένους που μπορεί να έχουν πιει λίγο παραπάνω, κάλεσμα ταξί για αναχώρηση καλεσμένων, κ.α.).  Τέλος σε τακτά χρονικά διαστήμα περνάμε από τα τραπέζια ρωτόντας τους αν όλα είναι καλά και αν περνάνε όμορφα.

7)Πόσο σημαντικό ρόλο παίζει να συντονίζει ένα υπεύθυνο άτομο αλλά και να επιβλέπει παράλληλα την διεξαγωγή της δεξίωσης;
Το να συντονίζει ένα υπεύθυνο άτομο, αλλά και να επιβλέπει την διεξαγωγή της δεξίωσης είναι εξαιρετικά σημαντικό.  Είναι πραγματικά κρίμα που ακούω καμιά φορά τις μαμάδες, τις αδελφές, τους στενούς συγγενείς, αλλά ακόμα και τις ίδιες τις νυφες να λένε, πως δεν θυμούνται τίποτα από τον γάμο, πως τρέχανε να μαζέψουνε τα δώρα, να μοιράσουνε το ρύζι και τις μπομπονιέρες.  Είναι πραγματικά λυπηρό να έχουνε δοθεί τόσα πολλά χρήματα και οι πρωταγωνιστές της βραδιά να μην μπορούνε να το απολαύσουνε.  Ενώ όταν ένα γραφείο έχει αναλάβει την οργάνωση, το ζευγάρι και οι συγγενείς δεν έχουν παρά να ευχαριστηθούν αυτήν την τόσο ιδαίτερη μέρα και να διασκεδάσουν.  Επίσης το γεγονός ότι υπάρχει ένας υπεύθυνος αποκλειστικά γι’αυτήν την δουλειά κάνει και όλους τους προμηθευτές που εμπλέκονται στον γάμο ακόμα πιο προσεχτκούς.

8) Ποια είναι αυτή η διαδικασία που αγχώνει πιο πολύ τα ζευγάρια στην οργάνωση του γάμου τους;
Όλη η ιδέα της οργάνωσης συνήθως αγχώνει τα ζευγάρια και ιδιαίτερα τις γυναίκες, γιατί κακά τα ψέμματα αυτές συνήθως αναλαμβάνουν όλο το «τρέξιμο».  Οι γαμπροί συνήθως εμφανίζονται στο πρώτο ραντεβού και στην διαδικασία εύρεσης του κατάλληλου χώρο όπου θα γίνει η δεξίωση του γάμου τους.
Στη συνέχεια το αμέσως επόμενο βήμα που αγχώνει είναι η επιλογή του catering.  Αυτό είναι πραγματικά δύσκολο μιας και το φαγητό είναι καθαρά υποκειμενικό, οπότε αντιλαμβάνεστε ότι θα πρέπει να λάβουνε υπόψη τους πολλές παραμέτρους, αφού θα πρέπει να ικανοποιήσουν εκατοντάδες γούστα.
Το επόμενο σημείο όπου αγχώνονται πολύ τα ζευγάρια (στην περίπτωση που δεν έχει αναλάβει οργανωτής) είναι στην επιβεβαίωση των καλεσμένων.  Εκεί πραγματικά νιώθουν τελείως χαμένοι.  Γιατί οι καλεσμένοι δεν τηλεφωνούν για να επιβεβαιώσουν την παρουσία τους, παρ’ ότι συνήθως στα προσκλητήρια αναφέρονται τα τηλέφωνα. Το ζευγάρι λοιπόν αναγκάζεται να πάρει τηλέφωνο όλους τους καλεσμένους (ταυτόχρονα με όλες τις υπόλοιπες δουλειές τους που ήδη τρέχουν) οι οποίοι συνήθως ούτε πάλι απαντάνε γιατί δεν «ξέρουν» (ακόμα και την τελευταία βδομάδα του γάμου μπορεί να καλεί το ζευγάρι και να μην απαντάνε).
Οπότε το ζευγάρι καταλήγει να πελαγώνει γιατί ούτε μπορούνε να δημιουργήσουν τις παρέες των τραπεζιών, αλλά ούτε και να δώσουνε τον ακριβή αριθμό καλεσμένων στο catering, με βάση τον οποίο θα χρεωθούνε κι’ όλας.  Αν πούνε μεγαλύτερο αριθμό από αυτόν που θα έρθει, θα πληρώσουνε τον αρχικά δηλωθέντα αριθμό, οπότε καταλαβαίνεται πως εκτός από εξοικονόμηση χρόνο, εξασφαλίζουμε και εξοικονόμηση χρημάτων στο ζευγάρι αφού με τον ακριβή αριθμό προσκεκλημένων δεν πληρώνουν παραπάνω χρήματα χωρίς λόγο.  Για παράδειγμα αν κάθε άτομο στοιχίζει ? 60 και δεν παρευρεθούν τα 50, η εξοικονόμηση είναι ? 3.000.  Είναι αστείο αν σκεφτείς πως αυτό το ποσό είναι πολύ πιο πάνω και από την αμοιβή του γραφείου μας.  Ενώ όταν αναλαμβάνουμε εμείς την οργάνωσης, στα προσκλητήρια βάζουμε τα δικά μας τηλέφωνα, οπότε το ζευγάρι δεν ενοχλείτε καθόλου.  Στη συνέχεια έχουμε τις λίστες των καλεσμένων και καλούμε εμείς όλους τους προσκεκλημένους.  Με αυτόν τον τρόπο και το ζευγάρι δεν ασχολείται καθόλου και απλά παραλαμβάνει τις τελικές λίστες που τους δίνουμε, αλλά και οι καλεσμένοι είναι πιο τυπικοί απέναντι σε έναν «άγνωστο» που είναι τα άτομα που τηλεφωνούν για την επιβεβαίωση.

 

Στοιχεία Επικοινωνίας

Αγίας Ελεούσης 117 & Κονίτσης,
Μαρούσι 15125 

Τηλ/Fax: 2108022245
Κινητό Τηλ: 6974303284
Url : http://www.wishanddesire.gr
Email : info@wishanddesire.gr

(κατόπιν ραντεβού)

broamroo:
Related Post

This website uses cookies.